Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

Σε έβγαλα ¨κάθαρμα¨ Νικολάκη! Ετοιμάσου να περπατήσεις τώρα, τον δρόμο της Κολάσεως!


Με πήραν μπορεί και 30 άτομα χθες μετά τις 9 μ.μ.

- "Πού ήξερες το 70% μια βδομάδα πριν;" με ρώταγαν;

- "68% ήρθε, όχι 70%", τους απάνταγα κοφτά!

Το δέχθηκε τελικά το δαχτυλίδι

Αυτή την ανάρτηση, μπορεί να την έχει διαβάσει και η μισή Ελλάδα!

Μίλησα με τον πατέρα του μεσοβδόμαδα...

"Πήγαινε για ρακές..." του είπα. "Έχει πετάξει λευκή πετσέτα ο ΓΑΠ"...

Το είπα και στον Ν.  

"Πηγαίνετε για κανένα καφέ και μην τρελαίνεστε, κλειδωμένο στο 70% είναι το ποσοστό". 

Αυτή τη φορά σήκωσε και τις δύο φορές το τηλέφωνο. Πιτσιρικάς, αλλά καλό παιδί. Του στέλνω πού και πού τίποτε στο viber για να γελάμε...

Οι πιο πολλοί χθες το βράδυ με ρώταγαν κυρίως, γιατί ενώ ξεκίναγα την πρωτοβουλία "ΑΦΘΑΡΤΟΙ", στήριξα εδώ και καιρό τον Νίκο. Δεν τον ψήφισα, σας είπα, δεν σηκώνομαι από τον καναπέ!

Ας μιλήσω ανοιχτά. 

Ήθελα ο Κυριάκος να έχει έναν σοβαρό "παίχτη" απέναντί του. Όχι το ιμιτασιόν ζιβάγκο! Μην γκρινιάξεις Αλέξη, αυτή ήταν η μ@λακία που με έκανε να χάσω κάθε μικρή συμπάθεια που είχα απέναντί σου. 

Είπαμε, στηρίζω μόνο Νίκο Φίλη και αν τον ξαναπειράξεις Αλέξη μου, την έβαψες!

Πάμε σε εκλογές ενδεχομένως εντός του 2022. 

Παίζεται ακόμη, δεν έχει κάτσει η μπίλια κάπου οριστικά...

Ελπίζω ο Κυριάκος να μην επιλέξει απόλυτο αιφνιδιασμό. 

Μου ζήτησε την "Τέχνη του Πολέμου" και ανησυχώ ιδιαιτέρως. Εγώ Κυριάκο μου, έχω διαβάσει όμως και "Θεωρία Παιγνίων" αγορίνα μου. 

Γι' αυτό πρόσεχε θέματα παραπλάνησης!

Ένα πράγμα μόνο θα πω. 

Πάμε σε εκλογές με νέους ηγέτες και αναμένεται να υπάρξει και ενδιαφέρον και συμμετοχή και από τους νέους, που είχαν χάσει την πίστη τους, λόγω των δεινόσαυρων!

Πρόσεξε μόνο Νίκο!

Ok, Βενιζέλος εντάξει, μου αρέσει ως ρήτορας. 

Δεν τον έχω ψάξει περαιτέρω. 

Φρόντισε μόνο μη μου μαζέψεις τίποτε παλιά λαμόγια, γιατί την έβαψες! Και δεν κάνω πλάκα! Πρόσεξε ιδιατέρως!

Όσο για τον δικό μου τον Μ. που στήριξε ΓΑΠ, θα σου πω μόνο κάτι. 

Τον είχα για ψιλολαμόγιο, αλλά δεν είναι! Λεπτομέρειες δεν μπορώ να πω, αλλά είναι εντάξει! Καθαρός! Και ουδέποτε μου είπε δύο βδομάδες τώρα κάτι εναντίον σου. Μόνο ότι λόγω ευρωβουλής, θα υπάρχει το γνωστό θεματάκι της απουσίας σου... Μέχρι εκεί!

Επίσης, σε ενημερώνω ότι πλέον με έκανε block και ο Βαγγέλης.

Δεν με ενόχλησε πάντως το ΣΚ, όσο είχα την κόρη μου, οπότε τη γλύτωσε τελικά το καθαρματάκι.

Καλή αρχή Νικολάκη και με σεβασμό στο Δαχτυλίδι.

Ο Ανδρέας το φόραγε!

Και καλοκαίρι τα είπαμε... 

Ρακές στου Μηνά, στο Γαράζο!

GOOD LUCK!

Βράχος






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου