Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Κυριάκο, δεν παν καλά τα πράγματα...


 Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας, που αποδεικνύει γιατί πάμε γενικώς και ειδικώς κατά διαόλου, όταν δεν ακούμε τους ειδικούς αλλά τους "Ειδικούς"...

 

Να ξέρεις Κυριάκο, είναι τόσο απλό και κατανοητό το εν λόγω παράδειγμα, που θα το χρησιμοποιήσω στην κόρη μου την Αναστασία, που πάει Δ' Δημοτικού ως "υποδειγματικό", για να της εξηγήσω ποιους ανθρώπους στη ζωή μας, πρέπει πραγματικά να συμβουλευόμαστε για να μην ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ.

Φερ' το αυτό το υποδειγματικό παράδειγμα στην Εκπαίδευση τώρα και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου. Και εσύ και η Νίκη.

Δεν χρειάζεται να σου πω κάτι περισσότερο...

Τα "τύμπανα πολέμου" χτυπάνε εδώ και καιρό...

Δεν αναφέρομαι ασφαλώς μόνο στην αξιολόγηση, για να μην παρεξηγηθώ! Γενικότερα μιλάω...

Συνιστώ ιδιαίτερη προσοχή λοιπόν!

Εσύ χρησιμοποιείς εταιρίες δημοσκοπήσεων με δείγμα 1.000 ατόμων.

Ξέρεις Κυριάκο πόσα άτομα είναι περασμένα στο κινητό μου; 985.

Κάνω και εγώ τις δικές μου δημοσκοπήσεις ανά πάσα στιγμή. 

Και δημοσκοπήσεις απ' την πιάτσα, όχι εικονικές.

Μην σου πω καλύτερα τι μετρήσεις μου δίνουν. Δεν θα σου χαλάσω τη μέρα!

Το μόνο που θα κάνω είναι να σου αφιερώσω αυτό το κομμάτι. 

Συνιστώ να το ακούσεις μαζί με τη Νίκη...


Τις αγωνιστικές καλημέρες μου.

Βράχος από Αλκατράζ OVER!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου