Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Περί όπλων...

 


Η Αναστασία κοιμάται εδώ και ώρα...

Ενδεχομένως η σημερινή μέρα της, να ήταν από τις πιο ευτυχισμένες της ζωής της.

Από τη χαρά της, χοροπήδαγε πάνω στα κρεβάτια! Πήγαμε βόλτα στη Βυτίνα. Ενθουσιάστηκε. Πρέπει να μου έκανε 100 ερωτήσεις!

Στη διαδρομή για τη Βυτίνα της εξηγούσα για βουνά, πεδιάδες, κοιλάδες κλπ που βλέπαμε... Για ήρωες επανάστασης... 

Πρωτόγνωρα πράγματα γι' αυτήν!
Σιγά μην την πάει η "άλλη" τέτοια εκδρομή! Μαντρωμένη 4 χρόνια σε ένα σπίτι την έχει. Δεν έχει καθόλου παραστάσεις η μικρή. Μόνο ότι βλέπει στην τηλεόραση...

Τρίτη θα πάμε χιονοδρομικό Μαίναλο και Τετάρτη Δημητσάνα. Θα προσπαθήσω να την πάω και στο χωριό του Κολοκοτρώνη...

Αυτές τις μέρες πραγματοποιείται αποβατική επιχείρηση στους Άφθαρτους από την Κρήτη και από άλλα μέρη της Ελλάδας.

Βλέποντας γνωστούς και φίλους να ακολουθούν τη Σελίδα, θυμήθηκα πολλά πράγματα για το Νησί!
Μόνο καλά! Καμία κακή ανάμνηση δεν έχω στα 40 χρόνια που κατεβαίνω στο Γαράζο.

Την έχω γυρίσει σχεδόν όλη την Κρήτη!
Πάνω, κάτω, αριστερά, δεξιά! Η φιλοξενία, η απλότητα και η τιμιότητα μοναδική!

Με ρώταγε ένας γνωστός το καλοκαίρι, αν έχω όπλο για αμυντικούς σκοπούς στο σπίτι μου, επειδή έχω πάρε δώσε με το νησί.
Δεν έχω...
Όταν με απείλησαν δύο (2) φορές ότι θα βάλουν να με εκτελέσουν, Αλβανούς assassins (επειδή ενδιαφέρομαι για την κόρη μου), ενημέρωσα το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής μου και εκείνοι με παρέπεμψαν στην Ασφάλεια.

Ζήτησα από τον Διοικητή της Ασφάλειας άδεια οπλοφορίας, γιατί πλέον ανησυχούσα πολύ για τη ζωή μου. Δεν έχουν μπέσα οι "συγκεκριμένοι"! 

Ύπουλοι!

Ο Διοικητής μου εξήγησε τα πάντα και μου είπε το κορυφαίο: "Είσαι άσχετος από όπλα, τι νομίζεις ότι είναι; Παιχνίδια; Θες να συμβεί κάτι και να μπλέξεις άσχημα;και πρότεινε άλλους πιο ασφαλείς τρόπους φύλαξης...

Έχω, που λέτε, γυρίσει όλο το νησί. Άσκοπη χρήση όπλων, τσαμπουκάδες κλπ, δεν έχω συναντήσει προσωπικά!

Και έχω γυρίσει και στα ορεινά, όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ...

Ο Μαριναντώνης όταν ήμουν 16, μου είχε κάνει δώρο στο Γαράζο, ένα ψεύτικο αεροβόλο σκοποβολής! Είχαν παίξει όλα τα παιδιά του χωριού μαζί του...
Τι εποχές και εκείνες...

Επειδή το έχω φυλάξει για να θυμάμαι τον παππού μου, ο αείμνηστος πατέρας μου, με είχε ρωτήσει αν χρειάζεται άδεια οπλοφορίας (!!). Τι γέλιο είχα κάνει, το θυμάμαι ακόμα!

Ο κυρ Τάσος δεν είχε γεννηθεί στο νησί. Η μάνα μου έχει γεννηθεί στο Γαράζο. 

Το είχε όμως ο κυρ Τάσος σαν το δεύτερο σπίτι του. Από τέλη Μάη κατέβαινε πρώτος στο Γαράζο και έφευγε τελευταίος τον Σεπτέμβρη! Έρωτα πραγματικό με το σπιτάκι στο χωριό...

Γενικά θα πω κάτι κλείνοντας. 

Τα όπλα θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.

Οι κυνηγοί το γνωρίζουν καλά... 

Εγώ κοιμάμαι νομίζω πιο ήσυχος που δεν έβγαλα άδεια οπλοφορίας τελικά...  

Να 'ναι καλά ο Διοικητής!

Έχω τόσα προβλήματα, δεν χρειάζομαι κι άλλα...

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας στη Σελίδα μου!
Είστε αξία ανεκτίμητη!

Από 1/1/2022 ξεκινάμε σε πλήρη λειτουργία και με πολλές εκπλήξεις...

Να έχουμε μία ήρεμη Πρωτοχρονία, με τους αγαπημένους μας δίπλα μας!

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς!

Βράχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου