Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

Απόδραση στην ορεινή Αρκαδία...!


Σε λίγο φεύγουμε...

Παίρνουμε τα βουνά, για να γλυτώσουμε έστω και για 3 μέρες από την ψυχοπαθή!
Για να ξεφοβίσω την κόρη μου, έκανα ώρες! Χρησιμοποίησα όλα τα μαγικά! Μου βγήκε η ψυχή ειλικρινά! Της κάνει 24 ώρες πλύση εγκεφάλου!
Την τρομοκρατεί! Την εκφοβίζει! Της λέει ότι θα την κλείσουν φυλακή!
Νομίζει ότι αν έχει κοντά της το παιδί, θα γλυτώσει τα "βραχιολάκια"..!

Εύχομαι να μην έρθει να μας βρει και εκεί, γιατί θα γυρίσουμε τη "Λάμψη 2"!
Σας ευχαριστώ άπαντες, όλο το Νησί που με εμπιστεύτηκε και όλους τους φίλους από όλη την Ελλάδα, που έχουν κατεδαφίσει τη Σελίδα "Άφθαρτοι" από επισκεψιμότητα! Δεν θα πω χθεσινά νούμερα, γιατί κάποιοι θα τρομάξουν!

Να περνάτε καλά και μια φιλική συμβουλή...
Αν μπορείτε, απομακρύνετε από κοντά σας τοξικά στοιχεία!
Το δοκίμασα εγώ! Και έγινα άλλος άνθρωπος!
Ξαναβρήκα το χαμόγελό μου και το κέφι μου για ζωή..! Την αισιοδοξία μου!

Να είστε όλοι καλά!
Αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Βράχος

ΥΓ.¨Κάθαρμα" αν σε φέρει ο δρόμος, κερνάω τσίπουρο στο τζάκι...!
Με ρώτησε χθες η Αναστασία αν μιλήσαμε για ευχές...
- "Σε πήρε μπαμπά ο κύριος Νίκος;"
Θα της απαντήσω μόλις ξυπνήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου