Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2021

Καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά!



Η φυγάδευση της κόρης μου από το σχολείο ήταν απολαυστική!

Θρίλερ!

Σε συνεννόηση με δικηγόρους, αστυνομίες, διευθυντές κλπ κατάφερα και την έφερα σπίτι, χωρίς να ανοίξει μύτη!

Είχαμε μία απρόοπτη επίσκεψη προχθές το βράδυ, που με έφερε στα όρια τη υπομονής μου, αλλά κρατήθηκα.

Ο ηλίθιος δικηγόρος της, τη δασκαλεύει να προκαλέσει επεισόδιο, για να τη χτυπήσω! Δεν σέβονται τα καθάρματα ούτε τις άγιες μέρες!

Η Αναστασία πετάει από τη χαρά της! Όλη μέρα παίζει με τον Ρούμπι! 

Χαμός!

Με πήραν και από την Ασφάλεια χθες το μεσημέρι! 

Τα άκουσαν τα "κάλαντα" και αυτοί... 

Τους τηλεφωνεί η παλαβή και τους παραμυθιάζει!

Ακόμα δεν μου έχει επιδοθεί δικόγραφο, με το οποίο ζητά τη διακοπή της επικοινωνίας μου με την κόρη μου, επειδή είμαι τρελός!

Εκεί να δείτε τι γέλιο έχει να πέσει! Θα πάνε οι αγωγές σύννεφο!

Λέει στο παιδί ότι θα την κλείσουν φυλακή! Τι έχει κάνει άραγε; Ποιος ξέρει!

Προγραμματισμένο δικαστήριο, στο οποίο ζητάω την επιμέλεια της ανήλικης κόρης μου είναι αρχές Φλεβάρη...

Η Σελίδα πετάει. 

Μας έχει αγκαλιάσει όλη η Κρήτη, το Νησί της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, της Αρετής και της Τόλμης! 

Άνθρωποι αγνοί, μου στέλνουν μηνύματα... "Προχώρα, είμαστε μαζί σου...".

Φίλες και φίλοι, σας εύχομαι να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται αυτές τις ημέρες με τους αγαπημένους σας!

Σας ετοιμάζω, όπως πάντα, εκπλήξεις με το νέο έτος. 

Και μία πρόταση, που όταν την ξεφουρνίσω θα γίνει πανικός!

Δεν θα μείνει κανένας δυσαρεστημένος πάντως... Όλοι είναι χρήσιμοι.

Επαναλαμβάνω, δεν είμαι πολιτικός. Έχω μια αλλεργία με τον συγκεκριμένο τίτλο...

Δάσκαλος είμαι και τεχνοκράτης. 

Προσπαθώ για το καλύτερο σε αυτό που γνωρίζω, αγάπησα και σπούδασα...

Να είστε όλοι καλά! 

Τα φιλιά μου στους Κρητίκαρους και στο Γαράζο!

Βράχος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου