Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας...

 


- Μην το ανεβάσεις ακόμη...
- Δεν μπορώ, είμαι συναισθηματικά φορτισμένος, πέθανε και ο γερόλυκος ο Τράγκας χθες...
- Θα μπλέξεις...
- Τους έχω εγκλωβισμένους όλους, δεν μιλάει κανείς. Ξέρουν τι εννοώ...
- Επικοινώνησες με τον Θεό;
- Όχι ακόμη, μέσα στις γιορτές...
- Με τη ρουφιανιά που σου έκαναν στο Υπουργείο, τι έκανες;
- Έχει δρομολογηθεί υπηρεσιακά το θέμα... Νομίζω θα κάνω χαρούμενα πολλά ορφανοτροφεία σε λίγο καιρό!
- Ο Ανδρουλάκης ok?
- Τελειώσαμε με αυτόν, μπήκε στον αυτόματο! Πάμε για άλλα πιο σοβαρά πλέον.
- Μιλάς σοβαρά ή κάνεις παραπλάνηση;
- Πλέον και εγώ δεν ξέρω τι είναι αλήθεια και τι ψέματα. Πρέπει να μην καταλαβαίνει κανείς τίποτε. Η Τέχνη του Πολέμου, είπαμε!
- Γιατί έκρυψες τους φίλους σου στο Facebook?
- ..................
- Θα αναλάβεις το άσυλο τελικά;
- Θα το γκρεμίσω και θα το ξαναχτίσω!
- Έχεις άτομα;
- Κομάντο. Έχω βγάλει κάποιους, οι υπόλοιποι είναι κρυμμένοι και θα χτυπήσουν σαν κόμπρα!
- Μήπως σου έχει στρίψει;
- Αυτό θέλει η παλαβή, για να μου πάρει το παιδί. Να 'ξερε που έχει μπλέξει...
- Δηλαδή το '22 θα έχει ενδιαφέρον?
- Αυτά που θα δεις, δεν έχουν ξαναγίνει στη χώρα. Κάνε υπομονή!
- Καληνύχτα και να προσέχεις...
- Καλό ξημέρωμα Δημήτρη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου