Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Το Facebook απαγόρευσε προσωρινά τις διαφημίσεις κοινωνικού περιεχομένου στους ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ!

 


ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Προς: Δ/ντές Διαφήμισης ιστότοπου Facebook.
Aγαπητοί κύριοι,
Παραθέτω το κατωτέρω κείμενο, μιας και για να μπορέσω να βρω μέσω της σελίδας σας τρόπο επικοινωνίας, μάλλον πρέπει να προσλάβω ντετέκτιβ!
Με έκπληξη σήμερα το πρωί στις 6 π.μ. έλαβα μήνυμά σας, ότι απενεργοποιήθηκε η δυνατότητα προβολής των εκπαιδευτικών, κοινωνικών και ανθρώπινων άρθρων της νέας Σελίδας μου "ΑΦΘΑΡΤΟΙ"!
Τι ακριβώς σας ενόχλησε δεν μου γράψατε όμως..!
- Μήπως ο παππούλης ΟΥΚας που προέβαλα χθες, ο οποίος κολύμπησε σε παγωμένα νερά στα 81 του, για τα παιδάκια με καρκίνο και λευχαιμία;
- Μήπως οι ελληνικές σημαίες των συγχωριανών μου από την Κρήτη;
- Μήπως τα ανθρώπινα μηνύματα της ΕΛ.ΑΣ ή μήπως οι επιτυχίες της ΟΠΚΕ στη δίωξη των ναρκωτικών;
- Μήπως το χιουμοριστικό μου άρθρο προς τον σύντεκνο Νίκο Ανδρουλάκη;
Μου στείλατε μήνυμα και μου ζητήσατε εκ των υστέρων συγγνώμη, μετά την επιστολή που σας έστειλα τα ξημερώματα!
Δεν έχω δικαίωμα να κοιμάμαι στις 6 π.μ., γιατί ξέρετε εργάζομαι στο Υπουργείο Παιδείας;
Είμαι υποχρεωμένος να κάθομαι ξύπνιος και να προσπαθώ να αποδείξω τα αυτονόητα;
Αν δεν ξέρετε τη δουλειά σας, να αλλάξετε πόστο κύριοι!
Σας πληρώνω 15 ευρώ κάθε προβολή από το μισθό μου! Εγώ ξέρετε δεν έχω χορηγούς! Έναν μισθό έχω μόνο ως εκπαιδευτικός! Και στερούμαι, για να προβάλω αυτά τα θέματα!
Σας ενημερώνω ότι σε περίπτωση που επαναληφθεί παρόμοια συμπεριφορά, δεν θα σας στείλω αναφορά!
Θα αναλάβει ο δικηγόρος μου και θα καταθέσει αγωγή και τα χρήματα θα διατεθούν σε ορφανοτροφεία και γηροκομεία!
Ελπίζω να είστε περισσότερο προσεκτικοί στο μέλλον.
Σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά!

Κώστας Βουτσινάκης
Εκπαιδευτικός ΠΕ70
Διαχειριστής Σελίδας "ΑΦΘΑΡΤΟΙ"
https://www.facebook.com/K.VOUTSINAKIS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου