Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

Επικοινωνία με τον ΘΕΟ...


Έχω σχεδόν εικοσαετία να ανέβω στο Άγιο Όρος... Μου λείπει αυτή η ηρεμία... 

Δεν είμαι πολύ καλά, έχω πονοκέφαλο, μάλλον την άρπαξα.

23:28 χτυπάει το κινητό! Είχα ξαπλώσει.

- Ποιος σου είπε να γράψεις όλες αυτές τις μ@λακίες που έγραψες στην άλλη;

- Μα κάνει σε όλους την ξύπνια, τσαντίστηκα!


- Θα σε πάρει και θα σε σηκώσει αν ξαναγράψεις κάτι! Δεν σου επιτρέπω να ξαναγράψεις τίποτε στις αναρτήσεις της. Τίποτε!

- Γιατί είσαι θυμωμένος; Αφού όλα έγιναν όπως είχες προβλέψει.

- (Ξεκινάει να μου σκάει το παραμύθι!)

Κλείνουμε.

Μπορεί να έμεινα με το κινητό στο αυτί και  για 3 λεπτά!

Δεν υπάρχουν αυτά, δεν γίνονται στην Ελλάδα... 

Ρε μήπως είναι για το ψυχιατρείο, όπως και μια πρώην;

Αρχίζω και σκέφτομαι. 

- Γιατί θα δηλώσει ο άλλος ότι αποχωρεί από την πολιτική;

- Είναι η αδυναμία μου. Ο θείος του ήταν ο απόλυτος ηγέτης. Εντάξει παίζει playstation και εγώ xbox. Εκεί θα κολλήσουμε;

- Το ποσοστό 43% πού κολλάει; Ρε θα τρελαθούμε τελείως;

- Το 80% το προέβλεψε. Το είχα γράψει και της άλλης, χθες!

Αρχίζω και βραχυκυκλώνω. Θα μπλέξουμε πολύ άσχημα με αυτές τις μ@λακίες! 

Και αυτός πάει να βγάλει την ουρίτσα του απ' έξω! Αρχίζω και ανησυχώ αν ήταν παραπλάνηση όλο αυτό, για να με ρίξει στην αρένα με τα λιοντάρια! 

Ο πονοκέφαλος δυναμώνει. Άρρωστο με βλέπω αύριο!

Είναι και η θεία σπίτι. 

Πέρασα φανταστικά το Σαββατοκύριακο. 

Πάνε να μου το βγάλουν από τη μύτη. 

Αν ήξερα ότι θα έμπλεκα σε όλο αυτό, δεν θα έκανα ποτέ το IQ τεστ που μου ζήτησε. Ή έστω θα απάνταγα σε κάποια λάθος.

Θυμάμαι τα ζαχαρωτά της Αναστασίας. Εγκεφαλικό!

Δεν ξέρω ποιος θα πάει πρώτος στο τρελοκομείο. 

Εγώ, η πρώην ή κάποιος άλλος; 

Γιατί είμαι σίγουρος, ότι αυτός ο γερόλυκος έχει πολύ καλά φυλαγμένο τον κώλ@ του!!

 Άλλο κάθαρμα μου προέκυψε..!

Ψάχνω να ακούσω κάτι μπας και ηρεμήσω. Δεν βρίσκω τίποτα!

Η θεία μου ακούει στη Sony Youtube δεκαετία '80...

Παίρνω αγκαλιά τον Ρούμπι και πάω κρεβατοκάμαρα.

Μου έρχεται σαν φλασιά, η κλασική φράση του Κώστα "Ε ρε πού μπλέξαμε!"

Τι ωραία είχα την ησυχία μου... 

Πού πήγα και έμπλεξα τελικά;

Πες τε μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου