Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Σύντεκνε Νικολάκη, ζήλεψες και ξεκίνησες και εσύ συλλογή από κούκλες?

 


Νικολάκη, είπαμε να σου δώσουμε το δαχτυλίδι του Ανδρέα αλλά όχι να βρούμε και τον μπελά μας σύντεκνε!
Είχα λάβει σαφείς οδηγίες.
"Θα κάνεις ανάρτηση στον Βράχο 4 π.μ."

Έτσι και έκανα. 4:11 π.μ. κάρφωσα το τελευταίο μου άρθρο!
Να σου πω Νικολάκη μου τι συνέβη; Κάτσε καλύτερα πρώτα...
Με το που ανέβηκε το άρθρο, στις 4:11 π.μ. δέχτηκε σε 5 λεπτά 30 επισκέψεις!!
Ποιοι είναι αυτοί Νικολάκη μου που έχουν χάσει τον ύπνο τους και διαβάζουν άρθρα μου στις 4 το πρωί?
Μήπως έχω γίνει μεγάλη φίρμα και δεν το ξέρω?
Πώς ήξεραν ότι θα κάνω ανάρτηση στις 4 π.μ. και ήταν πάνω στους υπολογιστές τους?
Το ξέρεις ότι στη συνέχεια και μέχρι τις 6 π.μ. δεν έγινε καμία επίσκεψη?
Και πολλά ακόμα ερωτήματα έχω αλλά τα κρατάω για μένα!

Νικολάκη μου παίζονται χοντρά παιχνίδια.
Εγώ έχω ήδη ενημερώσει ότι συνεχίζω. 
Άλλωστε δεν έχω κάνει κάτι φοβερό μέχρι τώρα.
Το 2022 είναι τα καλά!

Επί του θέματος τώρα!
Ζήλεψες αγόρι μου και άρχισες και μαζεύεις και εσύ κούκλες;
Πού το βρήκες αυτό το αστέρι? Πώς μας διέφυγε?
Θα γίνουμε αντίζηλοι δηλαδή; 
Γουστάρω τρελά!!
Δεν θα ξαναγράψω μέχρι τα Χριστούγεννα... 
Απλά θα πω κάποια πράγματα στον Ν. όταν συνέλθει... για να κάνετε χαρούμενες γιορτές!
Αντίζηλοι λοιπόν ε? 
Καλά.... καλά...
Καλά Χριστούγεννα και όλα καλά! Πάνω απ' όλα υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου