Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ!


 
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ξεκίνησα μία προσπάθεια πριν 3 μέρες για να διαμορφώσουμε μαζί έναν νέο παιδαγωγικό χώρο ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας.

Την πρώτη ημέρα υπήρξε ενθουσιασμός, σε λίγες ώρες περίπου 100 συνοδοιπόροι!

Και μετά ήρθε ο φόβος!

Δέχθηκα 4 τηλέφωνα χθες. Δύο emails σήμερα!

Με το τελευταίο email ειδικά, πήρα ανάποδες βόλτες και αποφάσισα να γράψω αυτό εδώ το σύντομο κείμενο.

Να ρωτήσω κάτι; 

Απευθύνομαι στα συγκεκριμένα άτομα που επικοινώνησαν μαζί μου!

Κάθε χρόνο στην εθνική επέτειο έδειχνα στους μαθητές μου και αυτό:

 Το έχετε δείξει άραγε εσείς ποτέ; 

Γιατί από αυτά που διάβασα και φρίκαρα πολύ αμφιβάλλω!

Έχετε υπόψη σας ότι διαμορφώνετε το μέλλον της Ελλάδας; 

Δεν είμαι βέβαιος!

Για να μην μακρηγορώ.

Ξεκίνησα μια προσπάθεια για έναν χώρο μακριά από κομματικά στερεότυπα, «γραμμές», μεθοδεύσεις, παρασκηνιακά παιχνίδια.

Ένα χώρο κυρίως ελεύθερης έκφρασης εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων.

Αν σας ενδιαφέρει ένας τέτοιος χώρος, οφείλετε να το δείξετε εμπράκτως. Διαφορετικά χωρίζουν οι δρόμοι μας.

Δεν είναι δυνατόν οι αναρτήσεις να διαβάζονται από 8.000 άτομα και τους Άφθαρτους να τους ακολουθούν 90 άτομα λόγω φόβου!

Είδατε να με ενοχλήσει κανείς 25 χρόνια στο χώρο;

Μιλιά δεν βγάζουν! Ανάσα! 

Ξέρουν αυτοί που τους κλείνω το μάτι!

Γνωρίζω πολύ καλά πότε πρέπει να παρέμβω για κάτι! 

Με βάση τους δικούς μου ηθικούς κανόνες! 

Αυτό δεν σας αφορά! Δεν κινδυνεύετε εσείς από κάτι!

Νομίζετε ότι είμαι παλαβός;

Διαβάστε το βιογραφικό μου όσοι δεν με γνωρίζετε. Ρωτήστε.

Αν θέλετε να δημιουργήσουμε κάτι πρωτοποριακό, ok!

Αν όχι, πάλι ok!

Πιστέψτε με, έχω παράλληλα πολύ σοβαρά οικογενειακά ζητήματα να αντιμετωπίσω σε δύο μήνες! Δεν μπορώ να διαβάζω τέτοιες ανοησίες!

Ζητώ συγγνώμη για το έντονο ύφος, αλλά δεν είναι δυνατόν από παιδαγωγούς να διαβάζω ότι τρέμουν!

Ποιον τελικά φοβούνται; Μήπως τον ίδιο τους τον εαυτό;

 

Βράχος


Χρόνια Πολλά Αννούλες!!!


ΥΓ. Εσύ εκεί έξω... Ξέρεις... Που έριχνες κατάρες...
Μην με ξανακαλέσεις... Γιατί αυτή την φορά δεν θα σηκώσω το τηλέφωνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου