Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Βαγγελάκη, τελικά εσύ κυβερνάς τη χώρα; Πες αλεύρι. Ο Βράχος σε γυρεύει!

 

Άκουσα τον Γρηγοριάδη στη Βουλή… Λέει αλήθεια ή ψέματα;

Σε παρακολουθώ χρόνια… Με έναν μόνο προβολέα…

Πρώτο σου και βασικό σου μειονέκτημα. Είσαι πωρωμένος Γαύρος!

Είσαι από το νησί, μεγάλωσες σε φτωχογειτονιά, τέλειωσες δημόσιο σχολείο, έχεις καλές λένε ρίζες, αλλά παραμένεις Γαύρος!

Ξέρεις γιατί ουδέποτε δεν ασχολήθηκα μαζί σου;

Πρώτον, είμαι βάζελος και δεν επιθυμώ να έχουμε κανέναν οπαδικό εμφύλιο…

Δεύτερον, κάνεις φιλανθρωπίες σε παιδιά. Ειδικά με τη UNISEF. Και είμαι δάσκαλος.

Kαι η Μάνδρα ήταν καλή κίνηση και το Τζάνειο…

Τρίτον, έγραψες ένα ωραίο τραγουδάκι της Νατάσσας…

Anyway.

Μην προκαλείτε… Ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει! Μάζεψε τα νούμερα...

Αν σας πάρουμε κανένα πρωτάθλημα, σε παρακαλώ μη μου στείλεις τη Σταμάτη. 

Χθες μου έστειλαν μια Κινέζα...

Στείλε μου τη Μόνικα αν μπορείς για μια εβδομάδα και δεν θα σας ξαναβάλουμε ούτε ένα γκολ!

Βράχος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου