Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Ήμουν πάντα ειλικρινής και διάφανος αγαπητοί φίλοι...

 


Έσπασαν τα τηλέφωνα χθες.

Κατεβαίνεις στις εκλογές; Πότε θα γίνουν;

Όπως έγραψα τις προάλλες, από το '94 απλά παρακολουθώ τις εξελίξεις.

Δεν συμμετέχω στα πολιτικά, δεν είμαι άλλωστε γραμμένος πουθενά από επιλογή μου!

Την τελευταία δεκαετία παρακολούθησα τρεις πολιτικές πορείες. Του Γ. Παπανδρέου, του Αλέξη Τσίπρα και του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δεν θα σας πω σήμερα τα συμπεράσματά μου... 

Άλλωστε νομίζω ότι τα φωτογραφίζω με τον δικό μου τρόπο εδώ:

Παρατηρώ ένα "πολεμικό κλίμα" όχι μόνο στο χώρο της Εκπαίδευσης αλλά γενικότερα...

Άρχισαν να μου μπαίνουν ιδέες... Όχι συγκεκριμένες...

Στην ηλικία μου δεν είμαστε και για πολλά πολλά. Έχω και μια κόρη 9,5 ετών που με χρειάζεται και αυτή είναι η πρώτη μου πάντα προτεραιότητα.

Σκέφτηκα να πάω σε κάποιον πολιτικό χώρο ως ανεξάρτητος συνεργάτης/σύμβουλος στις Νέες Τεχνολογίες.

Προέκυψαν κάποια αλλεπάλληλα περιστατικά!

Άλλαξα γνώμη. Σκέφτηκα να κάνω κάτι για την κόρη μου και για τα υπόλοιπα παιδιά. Παιδαγωγός είμαι...

Επειδή έχω μία αλλεργία στα λαμόγια και στους απατεώνες, σκέφτηκα να ξεκινήσω έναν αδέσμευτο εκπαιδευτικό χώρο έκφρασης, που αν είχε απήχηση, μπορεί να ζητάγαμε και την ψήφο του κόσμου.

Ήθελα στήριξη όμως. Πολιτική εννοώ.

Σκέφτηκα... Δεν έβρισκα κανέναν που να ταιριάζει στους Άφθαρτους.

Ξαφνικά μου ήρθε φλασιά! Τσοβόλας! Μπήκα στη Βικιπαίδεια. Περίπου 20 χρόνια εκτός πολιτικής. Άφθαρτος!

Αποφάσισα να επικοινωνήσω με το γραφείο του. 

Μίλησα, εξήγησα, έστειλα και κάποιο υλικό. Πίεσα!

Δυστυχώς ο Δημήτρης δεν ενδιαφέρεται να εμπλακεί ξανά με την πολιτική. Κάνει τη δουλειά του ως δικηγόρος και μάλιστα εργάζεται όλη μέρα. 

Ήταν μαχαιριά η απάντηση της γραμματέως του: "Σας ευχαριστεί αλλά δεν ενδιαφέρεται... "

 Βρέθηκα σε μεγάλο δίλημμα. Είμαστε σε ηλικία για παλαβομάρες;

Σκεφτόμουν να σταματήσω τα πάντα. 

Και εκεί που είχε κλείσει σχεδόν το θέμα, άρχισαν τα μηνύματα από φίλους: "Όρμα", "Προχώρα", "Ξεκίνα και ακολουθούμε" και πολλά ακόμα...

Πήρα μια βαθιά ανάσα. Είδα δυο τρεις φορές αυτό.

Μίλησα με δύο τρεις στενούς φίλους. Παιδαγωγούς.

Κλείδωσε!

Ό,τι βλέπετε το φτιάχνω μόνος. 

Ούτε χρήματα περισσεύουν, ούτε πρωθυπουργοί πάμε να γίνουμε...

Ξεκινάω κάτι και βλέπουμε ανάλογα με την ανταπόκριση του κόσμου...

Άλλωστε οι ρομαντικοί δεν έχουν και μεγάλη τύχη στις μέρες μας...

Από χθες λειτουργώ τον #εκπαιδευτικό ιστότοπο, #υπηρεσία κοινής ωφέλειας, #πολιτική οργάνωση ΑΦΘΑΡΤΟΙ.

Έστειλα χθες και δελτία τύπου. Όλοι με αγνόησαν...

Όποια/όποιος φίλος λοιπόν εκεί έξω, έχει τις ίδιες ανησυχίες με μένα για το μέλλον, ας έρθει να δοκιμάσει. Δεν έχουμε κομματικές ταμπέλες. Μου προκαλούν αλλεργία! Ο καθένας αφήνει τις πολιτικές του πεποιθήσεις στην άκρη και συμμετέχει για το κοινό συμφέρον.

Θα με βρείτε εδώ: 

https://www.facebook.com/K.VOUTSINAKIS

Επειδή όταν ξεκινάω κάτι,το τελειώνω, θα σας πω κλείνοντας μόνο κάτι.

Θα το πάω μέχρι τέλους, ακόμη και μόνος... 

Αν και μέσα σε 24 ώρες ακολουθούν ήδη 70 Άφθαρτοι!

Μια εμπειρία ζωής θα είναι και αυτή!

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλες και όλους.

Ο Βράχος

ή αλλιώς Κώστας Βουτσινάκης

_______________________________________________

UPDATE: ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ HACKERS
Δύο ώρες μετά την ανάρτηση, ξεκίνησαν επιθέσεις  ενδεχομένως και από hackers του εξωτερικού κατά του blog! 
Δείτε τις χώρες:

Ώρα να πάω να ελέγξω τα "πουλιά"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου