Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Βγήκαν κουζινομάχαιρα παραμονές Χριστουγέννων! Ποιος είναι ο "τυπάκος" που συσπειρώνει τη ΝΔ?

 


Βγήκαν οι χατζάρες! 

Ο Ανδρουλάκης έχει προκαλέσει στο "σύστημα" το απόλυτο μπάχαλο!
Τις τελευταίες εκτιμήσεις μου, σας τις έδωσα Σάββατο βράδυ στη Σελίδα...

ΝΔ: 27%
ΣΥΡΙΖΑ: 19%
ΠΑΣΟΚ: 14,5%

Μόλις όμως βγαίνει στον αέρα νέο βίντεο από συγκεκριμένο δημοσιογράφο που μιλάει για τον Κυριάκο, η ΝΔ συσπειρώνεται και "τσιμπάει" προς τα πάνω! 
Οι δε καραμπόλες, πάνε σύννεφο!

Δεν έχω χρόνο ούτε διάθεση να ασχοληθώ μέσα στις γιορτές με κανέναν! 
Αυτό που ήθελα στην παρούσα φάση πραγματοποιήθηκε.

'Εχω να πάω και διακοπές με την Αναστασία στη Βυτίνα τα Χριστούγεννα...
Το κορυφαίο είναι, ότι την παραμονή της αναχώρησης, θα κάνω την τρίτη δόση του εμβολίου! Το σπίτι που θα μείνω είναι χωμένο μέσα σε ένα ελατοδάσος! (Βαγγέλη, μην τα διαβάζεις εσύ αυτά και σου μπαίνουν ιδέες! Είπαμε, μου στέλνεις ένα ΣΚ τη Μόνικα και όλα καλά!). Ελπίζω να μη μου δημιουργήσει, που λέτε, τίποτε παρενέργειες και γυρίσουμε τη "Λάμψη" μέσα στα χιόνια... Θα δείξει!

Έχουν φαγωθεί όλοι (όλοι όμως) να απορροφήσουν το ποσοστό του μακαρίτη του Τράγκα! Την έκανε και αυτός τη μ@λακία του. Όλοι του έλεγαν ΚΑΝΤΟ, αυτός εκεί, μουλαρωμένος στο ΟΧΙ!

Ετοιμαστείτε για τρελές καταστάσεις μετά τα Χριστούγεννα. 
Δεν έχουν ξαναγίνει αυτά που θα δείτε!

Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον Κ. 
Όταν μιλήσω θα σας πω. 
Και το κάνω μόνο για ένα λόγο. 
Επειδή ξέρω ότι κατά βάθος τον γουστάρετε όλοι ρε μπαγάσες!

Οι μη εμβολιασμένοι, προσοχή αυτή και την επόμενη εβδομάδα με τους συνωστισμούς! Μάσκες, αποστάσεις κλπ. Μη μου στείλετε τίποτα μηνύματα και μου κλαίγεστε ότι κολλήσατε, γιατί θα είμαι εκτός Αττικής.
Συνεννοηθήκαμε αγάπες;

Άντε χαλαρώστε και απολαύστε μερικές μέρες εορταστικές με τις οικογένειές σας και τους φίλους σας.
Και μην τσακώνεστε για ασήμαντα πράγματα!

Τα σοβαρά είναι μπροστά!            
                                            

Και το '22 μας προσεγγίζει ολοταχώς..!

Βράχος

2 σχόλια: