Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

Ανοιχτή Επιστολή προς Νίκο Ανδρουλάκη!

 


Σύντεκνε Νίκο,

Σχεδόν 30 χρόνια από το θάνατο του Γιώργου Γεννηματά, με προκαλείς να πάρω θέση για την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα. Ουδείς το είχε καταφέρει έως σήμερα (1).

Ο πρώτος προβολέας έπεσε επάνω σου πριν 1-2 μήνες. Κάτι παρατήρησα σε σένα. Θεωρήθηκες «ύποπτος»!

 Έχω χίλια θέματα (κυρίως οικογενειακά) και δεν μπορούσα να εμβαθύνω πολύ αλλά μετά από παρατήρηση, άναψα τελικά πριν 10 μέρες όλους τους προβολείς επάνω σου!

Γύρισα τον κόσμο ανάποδα. Λέω, πόσο καλά κρύβεται ο τύπος;

 Έβαλα ανθρώπους και σε προσέγγισαν. Τίποτα!

Γύρισα το νησί ανάποδα. Τίποτα!

Σε έψαξα δήθεν ο ίδιος στο τηλέφωνο. Τίποτα!

Έχω πάρα πολλά χρόνια να εντοπίσω πολιτικό άτομο ηθικό, δίκαιο και ευφυές.  Τελευταίος ήταν για μένα ο Γιώργος Γεννηματάς, που τον πήρε ο «διάολος» και αυτόν και προ ημερών την κόρη του.

Ξέρεις έχω άποψη (και όχι μόνο) για όλους σχεδόν…

Κυριάκος: Πολλοί τον βρίζουν, τον λένε γκαντέμη λόγω του πατέρα του, λένε για τη γυναίκα του κλπ. Προσωπική άποψη. Δεν με έχει ενοχλήσει, από άλλους είναι  πιο καθαρός και το κυριότερο που μέτρησε για μένα ήταν το προ ημερών «στεγνό καθάρισμα» που έκανε σε μία «κυρία» που είχε νταραβέρια με κάτι Αφγανούς! Πήγε να κάνει την «πατάτα» την περασμένη βδομάδα σε κάτι που ουσιαστικά δεν τον αφορούσε αλλά άκουσε τα καμπανάκια και το έσωσε τελικά! Είναι καλός παίκτης.

Γιάνης; Ιδιοφυία αλλά με ανεπαρκείς συνεργάτες. Αυτός που του πρότεινε να βγει την παρούσα στιγμή, που οι κακοποιοί πετάνε ακόμη και γλάστρες στα κεφάλια των αστυνομικών  και να ζητήσει κατάργηση των ομάδων ΔΙΑΣ, ΔΡΑΣΗ κλπ πρέπει να φύγει από το ΜΕΡΑ25 χθες!

Κουτσούμπας: Καλός άνθρωπος, έντιμος έχει και αυτός μια κόρη. Προσκολλημένος σε μία θέση, αλλά sorry δικαίωμά του. Ο καθένας κρίνεται για τις επιλογές του.

Βελόπουλος: Γιος προσφύγων και αυτός, έχει και μια κόρη. Έχει τις θέσεις του, δεν τον έχω «ψάξει» περαιτέρω. Δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο.

Αλέξης: Μία κατηγορία μόνος του. Σήκωσε από τον καναπέ τον κόσμο για να πάει να ψηφίσει «ΟΧΙ» και την επόμενη μέρα τον πρόδωσε! Τίποτε άλλο δεν θα πω. Αυτό αρκεί. Να προσέχει μόνο τα ζιβάνγκο, μην του προκαλέσουν καμιά αλλεργία στο λαιμό! Διασώζεται μόνο από τον Νίκο Φίλη!

Σύντεκνε Νίκο. Υπάρχει ένα ζήτημα στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε κάνει την κορυφαία δήλωση: «Η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο»! Ήταν πολύ στοχευμένη αυτή η δήλωση και τα έλεγε όλα για εκείνη την εποχή.

Ο κόσμος έχει σιχαθεί την πολιτική, λόγω των λαμογιών και των διεστραμμένων που καταφέρνουν και επιβιώνουν μέσα σε αυτήν.

Θα ψήφιζες εσύ π.χ. πολιτικό που θα πήδαγε τη γκόμενά του πάνω στο υπουργικό του γραφείο αντί να ασχολείται με τα προβλήματα του κοσμάκη;

Επί Κωστάκη Καραμανλή, ένας, αν θυμάμαι καλά Γ.Γ., είχε φουντάρει επειδή του έβγαλαν στη φόρα ροζ  DVD. Το έκανε γιατί είχε ηθικά στοιχεία μέσα του. Αν ήταν κάθαρμα, είμαι σίγουρος ότι δεν θα το έκανε!

Άλλοι υπόσχονταν στον κόσμο  λεφτά που δεν υπήρχαν. Και βουρ ο κόσμος, έτρεχε πίσω τους! Και μετά ήρθαν βεβαίως τα μνημόνια!

 Όμως Νίκο!

Νομίζω ότι κάπως το τοπίο γίνεται σιγά σιγά ολοένα και πιο καθαρό. Νομίζω ότι οι επόμενες εκλογές θα έχουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, γιατί θα ηγούνται στα περισσότερα κόμματα πιο άφθαρτοι νέοι πολιτικοί. Πιθανόν  ένας από αυτούς να είσαι και εσύ.

Είμαι παιδαγωγός. Άκουσα κάπου ότι σκέφτεσαι ακόμη και την κατάργηση αυτού του καρκινώματος, των πανελλαδικών εξετάσεων, που ταλανίσει εκατομμύρια μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Τόλμα το! Υπάρχουν λύσεις, απλά όλοι βολεύονται ή φοβούνται.

Την επόμενη Κυριακή θα είμαι σε εκδρομή με την κόρη μου. Δεν θα  ψηφίσω.

Ούτε στον δεύτερο γύρο θα  ψηφίσω! Δεν συμμετέχω σου είπα εδώ και δεκαετίες σε τέτοιες διαδικασίες…

Όμως Νίκο!

Περιμένω να δω τι θα κάνει ο δημοκρατικός κόσμος. Όχι μόνο του ΠΑΣΟΚ. Δεν λέω να έρθουν να σε ψηφίσουν Νεοδημοκράτες, αριστεροί κλπ. Περιμένω να δω, αν θα υποψιαστούν, ότι έχουν να κάνουν με κάτι «άλλο», πιο ηθικό, πιο άφθαρτο. Έναν τίμιο αντίπαλο! Μη θεωρείς ότι οι νεοδημοκράτες ψηφοφόροι είναι μυστήριοι άνθρωποι. Οι περισσότεροι φίλοι μου, δεξιοί είναι. Παιδιά μάλαμα. Ξέρουν τι είμαι αλλά ουδέποτε μου δημιούργησαν κάποιο πρόβλημα στην πορεία μου.

Αν λοιπόν φτάσουμε σε ένα δύο χρόνια σε μία εκλογική αναμέτρηση Κυριάκου – Νίκου, ενδεχομένως να με κάνετε και να σηκωθώ από τον καναπέ μου..!

Μέχρι τότε, λέω μόνο καλή δύναμη, θετικό αποτέλεσμα που το θεωρώ σχεδόν δεδομένο, με βάση την ενημέρωση που έχω, γιατί Νικολάκη ο κόσμος διψάει για Άφθαρτους και Ηθικούς. Και για ειλικρίνεια!

Και ενδεχομένως το επόμενο καλοκαίρι, πού ξέρεις, μπορεί να βρεθούμε να πιούμε και καμιά ρακή στο Γαράζο, να συζητήσουμε για θέματα Παιδείας και όχι μόνο!

Καλή επιτυχία σε όλους!

Βράχος

Και μιας και μιλήσαμε για εκπαίδευση, μια αφιέρωση προς όλους. Το έφτιαξα το κλιπάκι πριν μια εβδομάδα για άλλο λόγο, αλλά ταιριάζει γάντι νομίζω!



(1) Για το συγκεκριμένο βίντεο κλιπ και ενώ ήταν αναρτημένο  εδώ και 14 χρόνια στο Youtube, δέχθηκα ενορχηστρωμένη επίθεση από trolls προ διμήνου και παρ όλες τις προσπάθειές μου, έχει ΚΡΙΘΕΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για κάτω των 18! 

2 σχόλια:

  1. Μεταξύ άλλων είμαι και φιλόζωος. Εκτός του Ρούμπι, έχω και αρκετά πουλιά. Τα ταΐζω με αυτόματη ταΐστρα κάθε βδομάδα. Φροντίζω να μην ξεχνάω τον ανεφοδιασμό της, γιατί διαφορετικά τα πουλιά θα πετάξουν μακριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανάρτηση από σήμερα εμπλουτίζεται και με τα σχετικά links!

    ΑπάντησηΔιαγραφή