Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021

Μου έστειλε εξώδικο ο Λοβέρδος!



Τι το ήθελα και έγραψα χθες δημόσια ότι θα ετοιμάσω μία ανάρτηση για τον Ανδρέα; 
11:20 μ.μ. χτυπάει το κουδούνι! 
Ποιος να είναι;
- Assassins αποκλείεται, αυτοί δεν χτυπάνε κουδούνια! 
- Μήνυση από το Υπουργείο; Μπα... 
- Κάτι ιδιαίτερο από την πρώην; Ούτε...

 Έχετε ένα εξώδικο κύριε, μου λέει κοφτά ο επιμελητής! 
Ο Χριστός και η Παναγία. Τι έγινε πάλι Βράχε; 
 Αποστολέας: Ανδρέας Λοβέρδος! 

Δεν θα σας κουράσω. 
Το διάβασα. Μου απαγορεύει να γράψω οτιδήποτε γι' αυτόν μέχρι τις εκλογές του ΚΙΝΑΛ! Διαφορετικά, θα απαιτήσει ως ηθική βλάβη 500.000 ευρώ και θα μου πάρει και τον Ρούμπι για φύλακα στο εξοχικό του! 
Πάγωσα! Τώρα τι κάνουμε; Τα 500 δεν υπάρχουν, μίζες δεν έπαιρνα ποτέ. Αλλά και το άλλο; Να μου πάρει τον Ρούμπι; Ε όχι ρε Ανδρέα! Μπορεί να με είχε φέρει σε σημείο να πιαστούμε στα χέρια κάποτε έξω από ένα ΑΤΜ, αλλά δεν περίμενα ότι θα με πιέσει τόσο πολύ ψυχολογικά! 
Το γατάκι της κόρης μου ρε φίλε;
Ούτε το γεγονός ότι ήμουν για δύο χρόνια στην ΠΑΣΠ τα χρόνια της Ακαδημίας σεβάστηκες ρε μεγάλε; Ούτε ότι είμαι γνωστός υποστηρικτής της ηθικής του Γιώργου Γεννηματά; Τίποτα;

Φίλοι μου. Το ξέρετε ότι λόγω ΠΝ δεν μασάω εύκολα. Όμως μη με χτυπήσεις στην ψυχολογία... Τι θα πω στην κόρη μου, όταν με ρωτήσει: "Μπαμπά τι έγινε ο Ρούμπι"; Ότι πήγε Φιλιππινέζα του Ανδρέα; Αδύνατον!

Νίκησες Ανδρέα!
Δεν θα γράψω τίποτα για σένα αγαπητέ. Προέχει η ψυχική ηρεμία της κόρης μου. Γιορτές έρχονται.
Βρείτε τα μόνοι σας, έτσι όπως τα κάνατε! Όλοι σας!

Το μόνο που θα κάνω κλείνοντας, είναι να σου αφιερώσω ένα τραγουδάκι που μου αρέσει...
Καλή τύχη σε όλους σας!


Στην Τ.

Update: 24//11/21 ώρα 10:45
Επειδή έχει σπάσει από τις κλήσεις το κινητό μου (μόνο ο Λοβέρδος δεν με έχει πάρει ακόμα), διευκρινίζω ότι το ανωτέρω είναι προϊόν μυθοπλασίας και έχει σατιρικό σκοπό :-)
Είναι άλλωστε φανερό από τις ετικέτες που συνοδεύουν την ανάρτηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου