Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Νίκο, Νίκο θα συνεργαστείς με κάποιον;

 


Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Με κάλεσαν στις 2 τη νύχτα, ότι δήθεν είμαι κολλητός του Νίκου (λόγω νησιού) και με ρώτησαν με ποιον θα συνεργαστεί ο Νίκος μετά τις επόμενες εκλογές!

Είπαμε, δεν τον γνωρίζω από κοντά τον σύντεκνο. Έχει ήθος, αρχές και αξίες. Μέχρι εκεί γνωρίζω. Τίποτα περισσότερο.

Επειδή με ενοχλεί ο γάτος μου και δεν μπορώ να γράψω πολλά τώρα, έχω και τηλεργασία, θα πω μόνο κάτι.

Ο Νίκος νομίζω ήταν ξεκάθαρος στο debate

Συμπαγής δημοκρατική παράταξη, απαλλαγμένη από λαμόγια και τυχοδιώκτες.

Πιθανολογώ ότι επιθυμεί αυτοδυναμία.

Δεν θα πω σε καμία περίπτωση τι θα έκανα εγώ, αν ήμουν Νίκος πάντως, σε περίπτωση που η ανάγκη μετεκλογικής συνεργασίας ήταν άκρως απαραίτητη για τη σωτηρία του τόπου!

Δεν επιθυμώ να λάβει 70% τη δεδομένη χρονική στιγμή. 

Σέβομαι άλλωστε απόλυτα τους εκλεκτούς συνυποψηφίους συντρόφους του, που είναι όλοι απαραίτητα υπερόπλα για το μέλλον (πλην ενός).

Ας έχει λίγο ενδιαφέρον αυτή η δημοκρατική διαδικασία. 

Διαφωνείτε;

Καιρό είχε ο κόσμος του δημοκρατικού φάσματος να ξυπνήσει λίγο από τον λήθαργο…

Ας κερδίσει λοιπόν ο καλύτερος, αυτός που θα πείσει τον κόσμο κυρίως για τις αγνές και ανιδιοτελείς προθέσεις του.

Ο κόσμος δεν είναι πλέον ηλίθιος. Και ακούει και βλέπει. Και ενίοτε θυμάται!

Καλημέρα σε όλους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου