Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Απόδραση από το Αλκατράζ...

Ήρθε η ώρα να ετοιμάσω σιγά σιγά πράγματα για μια χειμωνιάτικη απόδραση... Πέρσι μετά από πολλά χρόνια δεν είχα πάει πουθενά. Δεν υπήρχε διάθεση και καλή παρέα. 
Μετά το περσινό σοκ κατάφερα να σταθώ στα πόδια μου, να ξεκαθαρίσω καταστάσεις και να πατήσω reset στο μυαλό μου! 
Φεύγω για λίγες μέρες για Λίμνη Πλαστήρα και εξορμήσεις σε Ελάτη, Περτούλι. 
Θα βρεθούμε και με καλούς φίλους εκεί... 
Αγαπητοί φίλοι έχω χαθεί αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνω λόγω δουλειάς να γράψω ή να παρακολουθήσω πολλά πράγματα... 
Θέλω να πιστεύω ότι όλη η παλιοπαρέα είναι καλά. 
Έχετε όλοι την αγάπη μου! Σας εύχομαι καλή Χρονιά και κάθε επιθυμία να πραγματοποιηθεί το 2010! Rock από Αλκατράζ over :-)

4 σχόλια:

  1. Mια χαρά σε βρίσκω! Και να θυμάσαι: Πέτρα (Rock) που κυλάει, δε χορταριάζει! Μήνυμα ελήφθη? It's over τότε! Καλή σου χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά ψαράκι!!! Ό,τι καλύτερο για σένα και την οικογένεια! Πάμε φέτος για το 10 το καλό :p
    Πολλά φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aχ, το Περτούλι πρέπει να είναι υπέροχο τέτοια εποχή! Αν είχε και λίγο χιόνι όμως..
    Το μπλογκ σου είσαι πραγματικά ενδιαφέρον!
    Να έχεις ένα όμορφο μεσημέρι και καλη χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Cristiana, ευχαριστώ πολύ, καλή χρονιά και σε σένα!
    Όντως το Περτούλι δίχως χιόνι χάνει τη μαγεία του... Το έχω πετύχει και με πολύ χιόνι όμως και έτσι φέτος έκανα διαφορετικά πράγματα εκεί ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή