Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Τέλος εποχής...;

Για μένα ο χώρος των blogs της Lifo ήταν περισσότερο μια διασκέδαση, μια φυγή από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.

Διάβαζα ωραία κειμενάκια, ανέβαζα κάποιες προσωπικές ιστορίες, σχολίαζα φίλους και με σχολίαζαν και αυτοί. Προσωπικές επικοινωνίες και επαφές δεν είχα. Μου άρεσε η άγνωστη αυτή επικοινωνία.

Για κάθε τι όμως τελικά υπάρχει η περίοδος της ακμής και η περίοδος της παρακμής.

Τα blogs εκεί άρχισαν σιγά σιγά να χάνουν την αρχική τους λάμψη και ζωντάνια. Σταδιακά φίλοι αποχώρησαν είτε γιατί βαρέθηκαν είτε γιατί βρήκαν άλλα ενδιαφέροντα στη ζωή τους είτε γιατί άνοιξαν δικά τους blogs...

Ακόμη και οι κόντρες εκεί έγιναν πολύ φθηνές και ανούσιες… Χωρίς επιχειρήματα, χωρίς αρχές.

Έτσι φτάσαμε στο τελευταίο διάστημα της μεγάλης παρακμής.

Προσπάθησα περιοδικά με κείμενα ομαδικά και χιουμοριστικά να κρατήσω ζωντανό το ενδιαφέρον των φίλων, αλλά τελικά όσες προσπάθειες και να γίνονται πλέον, χάνονται σε ένα πλήθος σκουπιδιών.

Μεγάλη η ευθύνη της διεύθυνσης του site που επέτρεψε σε κάποιους να μεταβάλουν το χώρο σε σκουπιδότοπο.

Πλέον όποτε έχω έμπνευση και διάθεση να γράψω κάτι (γιατί είναι και αυτό ένα θέμα) θα το τοποθετώ σε αυτό τον πιο προσωπικό χώρο.

Ίσως μετά από καιρό ξαναβρεθούμε όλοι παρέα σε μια κοινότητα blogs…

Κανείς δεν ξέρει… Ο χρόνος θα δείξει!

8 σχόλια:

  1. Τι να πω?
    Ισως ειναι οι μεγαλες αλλαγες που απαγγελοντουσαν.
    Τοσο ωραιες πενες και να μενουν στη σιωπη επειδη ... ασε μη σου μεταφερω αυτο το νοσηρο κλιμα κι εδω.
    Λυπαμαι πολυ.
    Παω να πιω καμια μπυρα ...
    Αρκετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Γιάννη, ειλικρινά περίμενα ότι κάποια στιγμή θα γίνει κάποια παρέμβαση, αλλά μάλλον κανείς δεν ασχολείται ή σκόπιμα συμβαίνει, για να απαξιωθεί εντελώς ο χώρος και να αποχωρήσουν οι περισσότεροι...
    Ίσως πρόκειται γι' αυτό που είχε γραφτεί παλαιότερα από κάποιον, ότι θέλουν "νέο αίμα" στο χώρο :)
    Καλό μεσημέρι φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. The Rock μου,
    καλό σου απόγευμα και από μένα. Κι εγώ απέχω από τη Lifo τις τελευταίες μέρες, λόγω των γνωστών γεγονότων. Ασχολούμαι με το προσωπικό μου blog, το οποίο ας σημειωθεί είναι παλαιότερο και με πιο πολλή αναγνωσιμότητα του blog που άνοιξα στη Lifo. Εκεί στη Lifo ήρθα γιατί έγραφε κάποτε ο γιος μου και ήθελα να του αφήνω κανένα σχόλιο. Ο γιος μου έφυγε, αλλά εγώ παρέμεινα γράφοντας και ποστ. Ποιος ξέρει ίσως κάποτε ξαναγυρίσω στη Lifo, αν δω ότι καλυτερεύει το κλίμα.
    Σε προσκαλώ στο προσωπικό μου blog. Θα χαρώ να σε δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερόπη μου, λυπάμαι πραγματικά για την τροπή που πήραν τα πράγματα, γιατί η Lifo ήταν το σκέκι μας, όπως και να το κάνεις, όπως έγραψε και ο Τζι το πρωί.
    Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και βλέπουμε. Εγώ την παρέμβασή μου προς τη διεύθυνση της Lifo την έκανα και δεν νιώθω ότι εγκατέλειψα το χώρο χωρίς να τοποθετηθώ, μιας και είμαι εκεί πάνω από διετία...
    Θα έρθω στο προσωπικό σου blog και θα χαρώ πολύ να σε διαβάσω ξανά.
    Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη. Τελικά οι φίλοι ποτέ δεν χάνονται :)
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλτατοτατε Rock, στα σχολια για το εξωφυλλο στο "αλλο" η ειρωνια απευθυνοταν στους αντμιν και οχι στο δικο σου απολαυστικο κειμενο.
    Ξερω δεν χρειαζοταν η επεξηγηση αλλα μια σκεψη οτι μπορει να πειραχτηκες με ταλαιπωρησε.
    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Γιάννη. Κανένα πρόβλημα φίλε μου, γι' αυτό σου έγραψα περί άρτων και θεαμάτων... :)
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι όπως την έχουν κάνει την lifoland είναι σκέτη αηδία.Δεν έχω άλλο δικό μου blog.θα μπορούσε να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικτυακή κοινότητα και την έχουν κάνει άντε μην πω τώρα.Ελπίζω να επιστρέψεις στην lifo όταν αλλάξουν τα πράγματα.Θα τα λέμε και απο εδώ(Vam33)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βαμάκο, έπεσε "καθαριότητα" προχθές στη Lifo...
    Να δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα στο μέλλον. Είχε καταντήσει ξέφραγο αμπέλι. Οι ιδιοκτήτες είναι καιρός να ασχοληθούν με το χώρο, αν τους ενδιαφέρει να παραμείνουν bloggers εκεί.
    Καλό Σαββατοκύριακο φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή