Κυριακή 27 Μαρτίου 2022

Ψηλά στον ουρανό...

 


Η απώλεια των γονέων είναι το πιο σκληρό πράγμα στον κόσμο... 

Ειδικά αν έχεις ζήσει πολλά χρόνια μαζί τους, σου πρόσφεραν όλη τους την αγάπη  ανιδιοτελώς, έχουν σταθεί στα πολύ δύσκολα και τους έχεις σταθεί και εσύ στα γεράματα.

Μετά τον κυρ Τάσο, ήρθε και η σειρά της μαμάς...

Βρίσκονται πια μαζί ψηλά στον ουρανό. 

Θέλω να γράψω και για τους δύο αλλά δεν είμαι έτοιμος ψυχολογικά...

Η αγάπη τους και οι ευχές τους για μένα, ελπίζω να μου δώσουν κουράγιο να σταθώ ξανά στα πόδια μου και να αντιμετωπίσω τη σκληρή πραγματικότητα και τη ζωή κατάματα.

Αν δεν υπήρχε στη ζωή μου και η Αναστασία, δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα ήμουν κυριολεκτικά.

Όταν νιώσω έτοιμος θα γράψω για τους γονείς μου. Τώρα μου είναι αδύνατον!

Ευχαριστώ συγγενείς και φίλους για τη συμπαράστασή τους στο πένθος μας.

Να είστε καλά και με υγεία, παρέα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Κώστας Βουτσινάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου